Friday, 17 August 2012

{الفكر القومي العربي} Re: كل عام وأنتم بخير أخوكم علي بدوان

تونستان وغزوة العدوان على سمير القنطار - بقلم نضال حمد
http://www.safsaf.org/word/2012/aug/80.htm


2012/8/17 napeel alquds <napeel.asraa2@gmail.com>
كل عام وأنتم بخير أخوكم علي بدوان

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "الفكر القومي العربي" group.
To post to this group, send email to alfikralarabi@googlegroups.com.
To unsubscribe from this group, send email to alfikralarabi+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/alfikralarabi?hl=en.

No comments:

Post a Comment